Asertivna komunikacija

Izražavanje misli, osećanja i uverenja na direktan, iskren i adekvatan način uz uvažavanje prava drugih ljudi predstavlja definiciju asertivne komunikacije.

Biti asertivan znači ustati i boriti se za svoja prava i potrebe, na smiren i pozitivan način, ne ugrožavajući potrebe drugih ljudi. Izražavanje osećanja i misli je često izazov u različitim međuljudskim odnosima. Veštine asertivne komunikacije mogu da nam pomognu u tome ne samo da izrazimo to što želimo pred drugima, nego i da iskažemo bolje to što jesmo.

Ljudi koji se ponašaju asertivno:
✅ češće od drugih dobijaju ono što žele,
✅ poštuju sami sebe i svoju energiju,
✅znaju da se kontrolišu,
✅ znaju kako da saniraju stres,
✅ veruju u mogućnost razrešenja konflikata i snalaze se u njima,
✅razvijaju veći stepen odgovornosti čak i u teškim situacijama,
✅ usmereni su na rešenja,
✅pozivaju na međusobno poštovanje
✅…

Teme koje se obično prolaze na ovim susretima su:

✅različiti tipovi ponašanja (pasivno, agresivno, pasivno-agresivno i asertivno ponašanje)
✅asertivna prava
✅prepoznavanje i upravljanje emocionalnim blokadama koje nas ometaju da budemo asertivni
✅uočavanje i menjanje grešaka u razmišljanju
✅asertivne tehnike
✅prepoznavanje kada naš sagovornik manipuliše i uz pomoć kojih tehnika možemo da izbegnemo manipulaciju
✅kako da uputimo i prihvatimo pozitivnu i negativnu povratnu informaciju
samoprihvatanje i samovrednovanje.

✅Trajanje radionice: 3 sata
✅Investicija: 3000 dinara
✅Lokacija: MindUp centar, Oplenačka 33d, Beograd